Monday, September 6, 2010

第四十一課 Chapitre41

Alhamdulilah..
Akhirnya aku selamat sampai di Segamat( Sabtu lepas)
aku brsama-sama Kak Aisyah menuju ke destinasi sama..~~ lol
turun2 je dri bas aku, tup tap, Kak Aisyah hilang!!

Aih, teknik ninja apa lak Kak Aisyah pakai ni??
Akak kne ajar saya pasni, lol~~ :P

anyway, bru aku tau, aku time turun trus g side kanan, so mmg X prasan la dia~~haha
dah aku jln straight je Kak Aisyah pun trus naik bas len balik ke Labis(klau X silap aku la)

pas ambil aku kat stesen bas, kitorang pergi teman mak cri bunga orkid..
ada la dlm 5 pokok mak beli
mak kata kat segamat X bnyk sgt bunga orkid cam kat Kluang so tu yg mak beli~~
alang2 sekali dgn raya punya pasal
^_^

anyway, X bnyk yg berlaku kat rumah~~ cam biasa la~~
tp semalam (ahad) kete Myvi wat hal lagi~~
haish~~
tayar pancit lagi~~
alamak jalan masuk Felda Pemanis still teruk~~
tu la pasal boleh lak pancit~~
side tayar yg sama lak tu~~
buat sementara waaktu pakai la tayar spare~~
aku tlg gantikan~~
at least aku blajar sikit2 pasal kereta~~
lol

arini lak , dlm pkl 9 lebih aku tlg sikit2 kat laman depan..
aku spray kan air baja kat pokok2 yg mak tanam~~
time pas abis spray, tergerak lak hati aku nak cuci kereta yg satu lagi tu~~
haish, kotor sgt~~
semangat mula2~~
payah gak nak basuh kereta ni~~
bru aku tau penat~~
lol~~
1 more experience that i gain today

anyway,
ptg td, abah g bandar , tampal tayar yg pecah tu~~
mak kata klau semua hari ni ok, perangai baik bru g buka puasa kat luar~~
hmm, harap2 jd la~~
lol

anyway, puasa tggal dlm 3 hari lagi~~ sekejapnya aku rasa Ramadhan tahun nie~~
Ya Allah, harap2 aku sempat jumpa Ramadhan yg akan datang~~
Amin~~

p/s
aku still dlm dilemma nak ganti telefon baru~~
argh apa yg sesuai???
iphone???
bapak X best~~
nape la Docomo X jual telefon kat sini
dpt la gak bli Sharp ke, NEC ke~~ hmm~~
tggu masa je la~~

No comments:

Post a Comment