Monday, October 11, 2010

第四十三課 Chapitre43

Phew, akhirnya tergerak hati aku nak post "something" dlm blog nie~~ setelah sekian lama..
ya, aku memang agak malas untuk selalu meng"update" blog aku nie~~

antara sedar atau tidak dah lebih setahun gak blog aku nie wujud..So, klau nak diikutkan patutnya bnyk lah entry yg patut ada..apakan daya~~ huhu

aku teringat awal2 dlu aku ada menyatakan aku akan menggunakan 3 bahasa (日本語,English,Bahasa Melayu) sebagai medium penyampaian aku, tp kebelakangan nie, aku cuma dapat postkan entry2 yg kebanyakannya dlm bahasa Melayu ataupun English..

aku sedar, aku semakin lama semakin lupa akan bahasa yang telah aku pelajari sewaktu di AAJ dahulu.. segala penat lelah 1 tahun(lebih tepat lagi menyeksakan) perlahan-lahan menghilang....

bukan aku X mahu menggunakannya tetapi atas faktor sekeliling yang lebih menggunakan English serta Bahasa Melayu , aku semakin merasakan tidak wajib bagiku untuk menggunakan bahasa Jepun..namun, dalam hati aku tetap rasa bersalah, X amalkan ilmu yang aku dah belajar..

Sensei, hontou ni gomennasai..

apapun aku akan cuba tebus balik. Aku akan cuba mempelajarinya semula, kerana satu masa nanati mungkin aku akan menggunankannya semula..

so, enough of that..
well, finally we're are entering the final week of the holiday..
nothing much had happened just just a couple of things..
got myself new handphone(just plain one) and a new bag(this i like the most)


http://www.al-ikhsan.com/images/upload_product/200820101158BA4298040.jpgAnd the best of all is that I finally finished my P license~~ haha~~ so , no more P stickers on the car~~ yatta!!


Jaajannnng~~


(Peeling of P sticker session)


anyway, so much i wanna write but i guess its enough for now~~
and ya counting the days for my birthday and CF day to come~~ ^_^

No comments:

Post a Comment