Monday, November 30, 2009

Bosan Dowh...huhu....

dah macam X de pape je lg aku nak taip..aku nie pun sbenarnye pemalas nak taip ...
haha...
upload je la gambar bnyk2..klau aku sebut sbnarnya gambo, gitu..hehe...
hmm..
act. aku kat umah member dri smalam lg (Ahad bersamaan 29Nov 2009) aku balik ke Sky Villa tanpa membawa kunci umah..
waaa!!!

member yg len dah X de, kat umah aku skrg nie tggl 3 org je termasuklah aku, Alif and Akmal aka MANTUL...

still, yeah!! aku X kesah dah...umah aku pasni X kan jadi kotor cam dlu lg and X kan ada bau asap rokok yg merimaskan aku macam sblum nie..
muahahaha....
(aku suke, hehe)


guys bukan aku X kan ridnu korg, but we all have our own life..Just ingat je la yg merokok tue, kurg2 kan la..kang mandul payah nak dpt anak kang..hehe..
yg len apa yek..

hmm..ya !! SOLAT...
hidup nie X la lame sgt..Ingat pada Allah.Doa sselalu..Solat tue walaupun lambat ke, jgn sesekali tinggalkan..Umur pun pendek and masing2 aku mesti sure punye, dah BALIGH dah, gunakan masa sebaiknya..igt 5 perkara sebelum 5 perkara:

Sihat sebelum Sakit

Muda sebelum Tua

Kaya sebelum Miskin


Lapang sebelum Sempit


Hidup sebelum Mati


p/s
Nukilan aku sambil menunggu member2 yg lain balik ke SkyV..
hehe..

No comments:

Post a Comment