Friday, October 23, 2009

第八課Chapitre8















Whoa!!

aku kembali lagi menaip new post..
hehe..

kalau diikutkan aku lebih suka menaip post baru diwaktu pagi buta
(dimana semua masih tidur dan keadaan yg agak senyap ->senyap la sgt kat KL nie, lol)
haha, namun mata masih belum mahu lelap..
yeah(malam nie aku tidur lewat!!)hehe..

Nothing special in this post,just today's activities..

Morning:
Bangun awal
mandi
solat
sambung online

Tgh Hari:
ARGH!!
Kami serumah terlepas bas ke Masjid..
Ari ni ari Jumaat lor!!

doushiyo?!

budak2 len dah start malas nak g..
tp disebabkan Alif, kami berusaha mencari jalan pergi ke masjid yg terdekat..

Aku:

lend my phone to Alif to try call Rasyid Puyol....
mmg Puyol nye bdk..
langsung X angkat!!!

Fikri:
Lebih drastik(betul ke perkataan yg aku pakai nie??lol) bertanya kepada org yg bekerja di Kedai Makanan Jamek(MAMAK) utk meminta bantuan mereka menumpangkan kami bersama ke masjid..
malangnya, mereka mengatakan hanya muat utk seorang sahaja...

Wan and Afif:
Ntah la..
kata nak naik je ke apartment kitorg..
haha..
(dah start wat hal dah,lol)

last-last ada lak teksi. Klau diikutkan teksi hanya boleh mmbawa penumpang sebanyak 4 org shaja..
but, thanks to that Uncle, five of us dapat naik bersama-sama ke arah tujuan yg satu(chewah!!)
,MASJID

hehe..
SYUKUR La..

Time balik dri masjid...
nasib kami baik lagi..
Syafiq aka Sponser mmndu kreta...
Kancil...
agak sempit tp X kesah la..
asalkan dpt balik skyV..
hehe...

Petang:

Sambung download anime Bleach(until ep181 rite now)
lol
Tido...

Bangun2 je aku sambung lak download anime trbaru
ketika itu trprasan member2 serumah makin berkurangan...
ah!! lantak la korg nak jln2 kluar tiap2 ari ke..
ske ati korg..
haha...


FAIRY TAIL


Oh YeAh!!!
FAv. ku...
hehe...
format Avi( d'uh, aku nak tgk dlm kualiti trbaik...hehe)

Currently:
Alif,Fikri,Afif: enjoy surfing the net etc..
Rasyid , Wan : watching AVATAR THE LAST AIRBENDER(maybe sampai abis malam nie)

lol

hmm..
thats all, i guess...
later...
ja na..

No comments:

Post a Comment