Thursday, October 22, 2009

Sepintas....

hmm....
tatau nak taip apa sbnarnya...
(nak nampakkan ada la bnyk post kat blog ku nie,lol)

maybe a bit bout myself.
aku ni jenis yg amat berpegang pada setiap kata2 ku...
dan amat jarang sekali aku menarik balik kata2 yg aku ucapkan..
bagi aku secara terus atau berkias itulah antara cara2 aku meluahkan apa yg ku rasa..
maybe sesetengah org merasakan tidak selesa dgn caraku ini..apakan daya, terimalah seadanya diriku ini...>_<



oh ya, almost 4got..
aku nie a bit manja orgnya(act.very2 manja)
aku X suka dimarahi dan sangatlah suka jika aku disayangi dan dimanjakan..
lol..
giler ah, biasanya bdk2 kecik, aku dah besar dah oi!! haha...


and please,jika ada yg tak puas ati dgn caraku dalam apa jua yg aku lakukan do tell(but aku X kan la ikut smua apa yg korg suruh aku jadi,sbb aku nie KERAS KEPALA,lol..sikit2 je la kot,maybe...haha..)

ARGH aku dah start ngarut balik!!!
Ok2...
nnt la aku smbung taip balik
haha

p/s
ada je ke org yg nak baca blog aku nie??
does anyone do read my blog?
i wonder...
hmm...
well....
just ignore it...
haha...

No comments:

Post a Comment