Sunday, August 15, 2010

第三十八課 Chapitre38

Pejam celik pejam celik, dah masuk Ramadhan dah. Today is offficially the 5th day of Ramadhan~~
wow, cepatnye~~

Apa matlamat? Apa target Ramadhan ni?
Alhamdulillah aku dpt habiskan 1 juzuk 1 hari~~ harap-harap kali nie aku dapat khatam~~

Anyway, X de la bnyk yg aku nak uar2kan...
hmm, arini baru aku perasan dah lebih 1 tahun gak aku guna blog nie~~ wow~~ X sangka...
lol
aku nie pemalas orangnya, so utk sentiasa meng"update" this and that mmg payah~~
tgk je la blog aku nie, simple je~~
(tp dalam hati sentiasa kata nak buat somethin' yg boleh jdkan blog nie gempak) :D

anyway, aku bbrapa hari nie sebenarnya agak "bad mood"...

Internet slow giler2~~

kenapa slow?
X bayar?
bayar~~
dah sampai limit?
blum gak
habis tu apa???
alasannya biarlah aku rahsiakan...
aku just harap klau dia trbaca entri nie, faham2 lah yek~~

anyway, assignment still banyak lagi

HAISH!!~~~
Faiz!! kuatkan semangat!!
Go Go GO!!!!~~~

maybe nnt ada somethin' yg best akan aku postkan~~
p/s
ada ke X org baca blog nie ke X, aku X kesah...
hahaha
janji aku puas taip ~~ :P

No comments:

Post a Comment